.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن درمازندران

پایه اقتصاد، تولید می باشد که در شرایط کنونی نیازمند عزم ملی و مدیریت ایثارگونه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، دکتر محمد محمد پور عمران با بیان این مطلب در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت استان اظهار داشت: همه صنعتگران و معدن داران استان جهت تحقق استراتژی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید تحت عنوان سال اقتصاد و فرهنگ تبیین فرمودند تلاشی جهادی داشته باشند.

وی از تشکیل کارگروه ویژه صنعت و معدن در استان خبر داد و گفت: در حال تعریف ساختار مراحل اجرایی این کارگروه هستیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه از ظرفیت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی باید به نفع تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی بهره برد گفت: در همین راستا در صدد تعیین و تدوین موضوعات مورد پیگیری و بدنبال آن تشریح مباحث اصلی صنعتی و معدنی جهت طرح در نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن هستیم.

دکتر محمد پور این برنامه را اقدامی جهت بهره گیری از توان قوه مقننه بالاخص اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دانست.

وی تصریح کرد: مباحث باید قابلیت اجرایی و عملیاتی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در رابطه با راهکارهای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اظهار داشت:باید متناسب با وزن و شرایط واحدها و بصورت تفکیک شده راه حلها را احصا و به نتیجه رساند.

دکتر محمد پور افزود: باید با مکانیزم علمی با مسائل و قضایای تولیدی برخورد کرد.

متولی صنعت،معدن و تجارت استان مازندران درباره چگونگی پیاده سازی تفاهمنامه فیمابین وزارت صنعت،معدن و تجارت و خانه صنعت،معدن و تجارت اظهار کرد: به دنبال مصادیق اجرایی آن هستیم تا هرچه زودتر عملیاتی شود.

دکتر محمد پور در خاتمه خواستار انعکاس دقیق معضلات و چالش های صنعتی و معدنی استان با ذکر مصادیق آن از سوی خانه صنعت،معدن و تجارت مازندران شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصف 23 فروردين 1393
آقای دکتر شما که در برنامه استانی تبرستان قبل از پست مدیرسازمان بعنوان کارشناس دعوت می شدید نظریه پرداز خوبی بودید ولی حالا در عمل وا ماندی برادر ، برادر مازندران صنعتی نمانده تو کارگره تشکیل بدی . سیلی نقد رو بچسب به از حلئای نسیه است. برای برنج و مرکبات از الان تلاش کن بازار فروش پیدا کن که دیگه موقع برداشت محصول کشاورزان را سرگردان و بدبخت نکنید. اگر بتوانید صادرات این دومحصول مهم مازندران را انجام دهید مازندران به رونق خواهید رسید اگر بتوانید بازار خارجی پیدا کنید چه نیازی هست که به وزارت صنعت بگوییم برنج استان مارا را در سبد کالا بزار یا مرکبات مارا هر ساله قیمت بزارند اگراین تلاش صورت گیرد قدرت چانه زنی مسولین استان در کشور بالا خواهد رفت . چه کنیم که این برنامه ریزیها وجود ندارد و فقط محکم صندلی خود را نگه میدارید . مدیر محترم شمال نیوز اگه به رسالت خبرنگاریتان ارزش قائلید این کامنت را درج نمایید. یا علی مدد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.